Wpisz czego szukasz

Zielone smoothie

Macie ochotę podładować baterię o dużą dawkę energii? Nic prostszego, wystarczy wypić zielone smoothie na śniadanie! Przygotowałam dziś smoothie w 100% z warzyw. Nawet nie myślałam, że wyjdzie z tego takie smaczne połączenie. Dodam, że dobrze mieć mikser/blender o dużej mocy. Sama używam takiego, który jest w stanie skruszyć lód. Słabszą maszyną trzeba poświęcić więcej czasu na rozdrobnienie wszystkich warzyw. Ciekawi składników? Zapraszam do czytania.




Ilość składników na 1-2 porcje.

Składniki:
*1 duży pomidor
*3 ogórki konserwowe
*2 spore garści roszponki
*1/2 czerwonej cebuli (można ominąć ten składnik)
*woda (jeżeli lubicie rzadsze płyny, ilość wg. uznania)

Przygotowanie:
Warzywa myję z ewentualnych zabrudzeń.
Kroję wszystko na mniejsze kawałki (tak jak wcześniej wspomniałam, jak ma się mocny mikser wystarczy przeciąć pomidora na ćwiartki, przy słabszych mikserach może być potrzebne pocięcie pomidora w kostkę).
Wrzucam do miksera i miksuję, aż do uzyskania gładkiej masy (można w tym momencie dodać wodę, jeśli ktoś woli).
Gotowe, teraz tylko przelać do szklanki i można pałaszować
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Zdrowy jest z pewnością, ale nie jestem pewna, czy dałabym radę wypić całą szklankę... :)

    OdpowiedzUsuń