Fantazyjny przekładaniec

Czasem miło jest zjeść coś słodkiego. Lubię połączenie jogurtu greckiego z owocami. Tym razem padło na wiśniową konfiturę. Składników starczyło na 2 porcje, nałożone do wysokich szklanek 200 ml. Przepis bardzo prosty, stosunkowo tani i szybki, zrobiłam 2 porcje w 10 min :) Smakuję podobnie jak popularny deser Fantasia.




Składniki:
- jogurt grecki 330 g (trochę jogurtu może zostać)
- konfitura wiśniowa 250 g

Przygotowanie.
Do szklanek wkładam na przemian 2-3 łyżeczki jogurtu, tak by powstała 1-1,5 cm warstwa, a na to kładę warstwę konfitury. Ostatnią warstwą jest jogurt. Dekoruję posypką czekoladową, może też być starta czekolada, orzechy lub coś co macie pod ręką ;)
Smacznego!

Prześlij komentarz

5 Komentarze

  1. śliczno smaczny przekładaniec:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię tak słodko przekładac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robię podobnie często na deserek :)
    U Ciebie bombowe kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny na deser, podwieczorek :) Bardzo fajny przekładaniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam,spróbowałam i zakochałam się w nim.Tylko że ja zamiast konfitury wiśniowej daję serek czekoladowy lub drzem brzoskwiniowy

    OdpowiedzUsuń
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)

Wpisz czego szukasz