Przyprawy Appetita

Dzięki portalowi UrodaiZdrowie.pl udało mi się wygrać możliwość przetestowania przypraw Appetita w nowej odsłonie.
Od firmy Appetita otrzymałam pokaźny zestaw przypraw, z których bardzo się ucieszyłam. Z początku myślałam, że dostanę tylko zioła i przyprawy, dlatego gdy otworzyłam torbę i znalazłam tam mieszanki przypraw do mięsa, żurku i potraw z jajek od razu zdecydowałam, że muszę którąś wypróbować. Padło na pikantną przyprawę do kurczaka. Jeśli chcecie zobaczyć efekty, zapraszam do zapoznania się z moim kolejnym postem, który pojawi się już jutro.


W kolejnych postach będą pojawiać się przepisy, w których znajdziecie zastosowanie tych przypraw ;)

Początek roku akademickiego tuż, tuż. Bez względu czy mieszkacie sami czy z kimś, zapraszam do mnie na bloga, po proste i smaczne przepisy, w sam raz na każdą kieszeń :)

Do zobaczenia!

Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. nie próbowałam nigdy tych przypraw!
    pozdrawiam ciepło,
    Szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)

Wpisz czego szukasz