Brownie z białą czekoladą i truskawkami

Zaszalałam wczoraj i wymyśliłam wakacyjną wersję brownie. Znajomi byli zachwyceni :) Wyrywali sobie ostatni kawałek, aż mi głupio było, że nie upiekłam drugiej blachy.
Przepis bardzo prosty, bazuje na przepisach, którymi dzieliłam się już na blogu. Przepis na brownie oraz mus truskawkowy.






Tak wyglądała blacha przed przyjściem gości ;)

Składniki:
- brownie (przepis na blogu)
- 2 tabliczki białej czekolady
- 3-4 łyżki mleka
- 750 g truskawek

Przygotowanie:

Zaczynam od upieczenia brownie. Odkładam by wystygło. W czasie, gdy ciasto się studzi wkładam truskawki do wysokiej miski i traktuję blenderem, aż do momentu gdy 3/4 truskawek przeobrazi się w mus. Wstawiam do lodówki. Rozpuszczam białą czekoladę w kąpieli wodnej (tak samo jak czekoladę przy brownie się rozpuszcza) - wlewam kilka łyżek mleka i wsypuję pokruszoną czekoladę, mieszam cały czas. Biała czekolada tak ładnie nie rozpuszcza się jak ta z zawartością kakao. Kiedy mleko połączy się białą czekoladą, ściągam miskę z kąpieli i rozsmarowuję na wierzchu zimnego brownie. Gdy zastygnie, rozkładam mus truskawkowy i wkładam do lodówki. Podaję zimne.
Smacznego!

Prześlij komentarz

0 Komentarze

Wpisz czego szukasz